Hop til hovedindholdet

Spinderihallerne logo

Iværksætterdag 2019


Dato og tid

Fredag d. 15. november 2019 kl. 08:30 til 14:00

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 12. november 2019 kl. 11:00

Sted

Spinderihallerne - Pakkeriet, Spinderigade 11, 7100 Vejle Spinderihallerne - Pakkeriet
Spinderigade 11
7100 Vejle

Iværksætterdag 2019


Arrangementsbeskrivelse

r afholdes ikke iværksætterdag den 15. november i Spinderihallerne.

I stedet har vi arrangeret tre MorgenTalks:
• Onsdag 11. december 2019:
MorgenTALK: Skab en online business og lancer en bog
https://spinderihallerne.nemtilmeld.dk/348/

• Onsdag 22. januar 2020:
MorgenTALK: Kickstart din business med crowdfunding
https://spinderihallerne.nemtilmeld.dk/349/

• Onsdag februar/marts 2020:
MorgenTALK: Personlig branding
Følg med på Spinderihallernes Facebookside.
Vi beklager ændringen, og håber at se dig til én eller flere MorgenTALKs.

****************


SPINDERIHALLERNE INVITERER TIL IVÆRKSÆTTERDAG

En dag fyldt med inspiration til at komme ud over rampen – hvad enten du har et nyt produkt du ønsker at udvikle og lancere, en service du ønsker at sælge digital eller du savner input til at booste din business på nye måder.

På dagen vil der være oplæg og interviews samt workshops og hjernesessioner. Vælg mellem workshops eller vær heldig og vind dig til en 20 minutters sparring med en hjerne!

Du kan også hænge ud i lounge området og netværke med de andre iværksættere der endnu ikke har taget springet eller dem, der er fuld i gang, men stadig gerne vil have tips&tricks og inspiration til at skabe mere forretning.

PROGRAM
08.30  Netværk, registrering og morgenmad

09.00  Kick-off på iværksætterdagen
Vi har inviteret en række succesrige iværksættere til at dele deres erfaringer gennem præsentationer og interview.

  • Canna Axella, indehaver af Canna Axella Jewellery, som netop har rejst penge gennem en Kickstarter kampagne med stor succes, da hun hele 10 dage før deadline for kampagnen nåede sin målsætning.

  • Jane Kudsk, indehaver af Spis dig Fri, som har skabt sin virksomhed, hvor 90% består af online aktiviteter. Hun har formået at etablere sig selv som ekspert, og har netop lancereret sin bog, som led i hendes strategi for at skabe en online virksomhed (sagde vi, at det er forlagets bestseller!)

10.15 WORKSHOP

  • Boost din business med KICKSTARTER
    Step-by-Step, hvordan kommer jeg i gang og hvad skal jeg være opmærksom på? Fordele og ulemper v/ Canna Axella.
  • Hvordan udgiver jeg en bog?
    Step-by-Step, hvordan kommer jeg i gang og hvad skal jeg være opmærksom på? Fordele og ulemper? v/ Jane Kudsk

12.15  Netværk og frokost 
Vi serverer en lækker, let tapasbuffet som du kan nyde mens du netværker med de andre deltagere. 

13.00
Netværk, hæng i netværksområdet eller snup 20 minutter hos en hjerne. 

14.00 Tak for idag.

HJERNESESSIONER
På dagen har vi inviteret en række ekspert-hjerner: Kommercielhjerne, Strukturhjerne, SoMehjerne, Jurahjerne og Bundlinjehjerne.
De giver dig 20 minutters 1:1 sparring på den udfordring.

HJERNE

EMNE

EKSPERT

Kommerciel hjerne

Salg - Markedsføring – Skalering

Mette, Nichefabrikken

Struktur hjerne

Planlægning – Work/life balance – Tidsoptimering

Lars Henrik, Spinderihallerne

SoMe hjerne

Sociale medier – Markedsføring - Strategisk kommunikation 

Astrid Refsgaard, Spinderihallerne

Bundlinje hjerne

Bundlinje – Budget – Priser

Helle Brandt Pedersen,

HB Økonomi

Jura hjerne 

Selskabsform - Kontrakter – Div. problemstillinger

  Christian Madsen
Skov Advokater


Hvordan fungerer det?
For at få en tid hos en hjerne, skal du medbringe dit visitkort til eventet. Du smider et visitkort i kassen hos den eller de hjerner du ønsker sparring fra.  Vi trækker lod blandt alle interesserede til hver hjerne for at uddele tiderne på session 1 og 2. Har du ikke et visitkort sørger vi for at ligge papir du kan skrive dit navn på. 

Tiderne for session 3 udloddes i løbende konkurrencer på Facebook. Følg med her: https://www.facebook.com/events/404370927147089/

Tidsplan for hjernesessioner:

1.  session
(Lodtrækning på dagen)

2. session
(Lodtrækning på dagen)

3. session
(Lodtrækning via konkurrence på Facebook)

Kl. 10.15 – 10.35

11.30 – 11.50

13.00 – 13.20

Kl. 10.35 – 10.55

11.50 – 12.10

13.20 – 13.40

Kl. 10.55 – 11.15

Frokost 

13.40 – 14.00

 

Praktisk:
  • Arrangementet er for alle interesserede i iværksætteri, selvstændige, mikrovirksomheder og iværksættere.
  • Arrangementet er særligt relevant for nuværende og tidligere deltagere på Medstrøms kompetenceudviklingsforløb POWER UP og STRØMSTYRKE, men du er også velkommen selvom du ikke har relation til Medstrøm.
  • Begrænsede pladser - tilmeld dig allerede idag.
  • Morgenmad, kaffe/the/vand og frokost er inkl. i prisen.

IVÆRKSÆTTERDAGEN finansieres af MEDSTRØM – et projekt for iværksættere, finansieret af Syddansk Vækstforum og EU Socialfond. Læs mere her www.medstroem.dk.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >